Yapımcı

HOTMAİL OTURUM AÇ GELEN KUTUSU

Posted by Yüksel Duman On 16 Haz 2014 11 yorum
Bu makalemde hotmail oturum açma ile ilgili faydalı olabilecek bilgiler paylaşacağım.


Hotmail oturum aç gelen kutusuna tıkladığınızda size gelen mailleri görebilirsiniz.
Eğerki şifrenizi unuttu iseniz Şifremi unuttum linkine tıklayıp, ekrandaki yönergeleri takip etmenizde yarar vardır.
Burada daha önce belirttiğiniz Gizli soru - Gizli soruya cevap şeklinde kayıt yaptırdıysanız gizli soruya cevap vererek Hotmail oturum açabilirsiniz.
Hotmail hesabınızın güvenliği için telefon numarası da ekleyebilirsiniz.
Eğer hotmail şifremi unuttum diyorsanız bu telefon numarasıyla kodu sms ile gönder seçeneğinden faydalanabilirsiniz. Yapmanız gereken şey telefon numaranızı ekleyip, kodu sms ile gönder linkine tıklamanızdır. Tabi bu telefon numarasını daha önce hesabınıza eklemeniz gerekmektedir.


hotmail giriş, hotmail oturum aç, MSN giriş


Microsoft hesabı hotmail oturumu açtığınızda sol taraftaki menüden size gelen mailleri, gönderdiğiniz epostalar, sildiğiniz mailler ve gereksiz olarak işaretlenen epostalar bulunmaktadır.


11 yorum:

Başkan dedi ki...

teşekkürler güzel paylaşım olmuş

Adsız dedi ki...

Hotmail oturum açtığımızda gelen kutusuna giremedim Verdiğiniz bilgilerin yararı oldu. Teşekkürler

Yüksel Duman dedi ki...

Rica ederim

Yüksel Duman dedi ki...

Ben teşekkür ederim

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim bilgilendirmenize

Unknown dedi ki...

artık msn ve skype birleşince bir takım sorunlar olsa da bağlantıda hala hotmail kullanmaya devam :)

Sezai dedi ki...

Msn zamanından nerelere geldik sonumuz hayrola...

Talha Azam dedi ki...

Hotmail kullanmayı bilmeyen arkadaşlar için çok yararlı bir paylaşım olmuş sonuna kadar okudum çok teşekkürler.

Ekmek Kadayıfı dedi ki...

Hotmail de devamlı hata alıyordum sayenizde bilgilendim. Ben devamlı yanlış yaptığımdan dolayı sorun yaşıyormuşum teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Hotmail şifre hatırlatma soruları kullanılabilir. Gizli soruya cevap şeklinde

Yüksel Duman dedi ki...

Ben teşekkür ederim

Yorum Gönder